زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

برګشت از سفر

عزیزای دل سلام امیدوارم همه تو خوب و سر حال باشید، در روز چهارم عید سال نو رو از صمیم قبل برای همه تون تبریک ګفته و سال مملو از خوشی، سلامتی،برکت ، موفقیت و اتفاقهای خوب خوب براتون تمنا دارم امیدورام همیشه مثل بهاران سبز و لاله زار باشید.

دیروز سوم فروردین از سفر هند برګشتیم همه مون شکر خدا خوب و سلامت هستیم، این سفر خیلی برام سفر متفاوت بود چون خیلی خاطرات رو تجربه کردم ولی بهر صورت به دعای شما عزیزان و لطف خداوند خوب هستم و همه چی بخیر ګذشت، راجع به جزییات سفر حتما براتون مینویسم. دیروز که رسیدیم رفتیم خونه مامان ساعت ۵ نهار رو خوردیم و چند دقیقه اونجا بودی و اومدیم خونه و بعد از تعویض لباس رفتیم خونه مادر شوهر همه خیلی خوشحال بودن از دیدن شب ګرچه خیلی خسته بودم ولی خیلی خوش ګذشت صبح هم بچه ها اونجه موندن و من اومدم ادراه. الان هم از اداره مینویسم یه کم به کارها نظم بدم بعد براتون مفصل مینویسم. خدا یا شکرررررررررررررت

سبز و خرم باشید

یا حق

نظرات 3 + ارسال نظر
علی اسفندیاری دوشنبه 16 فروردین 1395 ساعت 10:23 http://eshqh.blogsky.com/

سلام

به وبلاگ های مختلف با احساسان سر زدم ، و دلیل اصلی نوشتنم در این فصل و سال جدید نوشتن آنان بود. مثل وبلاگهای زهر مار عسلی، زندگی من و
جایی برای گفتن دلتنگیها و ...
که ماشاء الله زیاد بودند، ملاکم در انتخاب آنها آپدیت شدن آنها در سال جدید و احساسی و خاطره ای بودن آنان بود.

نکات سبک زندگی و احساس های هریک و فرهنگ های متفاوت و یا همسان هر یک از این نویسندگان محترم برایم جالب توجه بود.

نوشتار هر یک از این عزیزان نشان از سبک زندگی و دغدغه های خاص نویسندگان آنان بود.

این نکات فعلا تا بعد که اگر وقت و حوصله بود بیشتر بنویسم.
این را نوشتم که بگویم من هم آمدم اگر قبول بشم ادامه می دم.

با اجازه لینکتون کردم

نیسا پنج‌شنبه 5 فروردین 1395 ساعت 01:00 http://nisa.blogsky.com

سلام عزیزم، رسیدنت بخیر و شادی، ان شالله همیشه شاد و سلامت باشی. منتظر جزییات سفرت هستیم.

ممنونم عزیزم انشاالله حتما مینویسم

biiitaaa چهارشنبه 4 فروردین 1395 ساعت 15:44 http://maloosak.69.mu

روزهاتون شاد شاد...تقدیرتون قشنگ...از ته دل عیدتون مبارک خیلی خوشحال میشم عزیزم به منم سر بزنی
6518

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.