زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

مادرم

مادرم آسمانی شد

نظرات 5 + ارسال نظر
الهام -م دوشنبه 1 اسفند 1401 ساعت 16:33

عزیزم از خدا برات صبر و آرامش آرزومندم همچنین روح مادر نازنین‌ت در آرامش ابدی

نبکا شنبه 22 بهمن 1401 ساعت 22:07

سلام بیضا جان
پارسال ۲۱ بهمن می گفتی ۹۶۹ روز هست مامان رو ندیدید...
خیلی تسلیت میگم.فقط امیدوارم خدا بهتون خیلی صبر بده وگرنه غم مادر و دور از وطن بودن رو کی می تونه تسلی بده.
منم در غم خودتون شریک بدون
خدا رحمتشون کنه.

فاطمه مامان هدی پنج‌شنبه 20 بهمن 1401 ساعت 10:08

تازه وبلاگ تون رو پیدا کردم. تسلیت میگم روحشون قرین آرامش

صحرا پنج‌شنبه 20 بهمن 1401 ساعت 07:32 http://Sahra95.blogsky.com

عزیز دلم تسلیت میگم
خیلی اذیت شد مادر جان این اواخر خدا رحمتشون کنه و روحشون شاد، خدا به دل خودت هم صبر بده بیضا جان

زهرا چهارشنبه 19 بهمن 1401 ساعت 17:21

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.