زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

سال نو مبارک


عزیزان دلم سلام بهار 1401 مبارک، الهی یا الهی این سال پر از سلامتی، حال دل خوب، خیر،برکت،صمیمت، پر از دیدار عزیزان،پر از پول و بدون محتاجی برای همه و همه باشد.

امروز نوروز است و من اداره هستم، تو غربت نه نوروزی هست و نه عیدی بدبختی اینجا است که نه عید خودمون رو میتونیم تجلیل کنیم نه ازینارو. الهی شکر بهر حالش ولی واقعا دلم تنگه کار ریخته روی میزم و من دلتنگ دلتنگ،

رفتم دو یا سه پوست سال 95 رو خوندم اونموقع که حسنای نازم رو باردار بودم، حسنای نازم حالا برای خودش خانمی شده دلم واسه اونوقتها تنگ شد میدونم روزی میاد که برای امروزم دلم تنگ میشه، تو یکی اس پستها راجع به خانومی نوشته بودم که پسرش عمل میشد، الان خیلی دیره که نیستن، خانومی، ماهی عزیزم، مهناز جون و خیلی خیلی از دوستان عزیزمون همه جا رو گردوخاک گرفته مثل دلهامون

کیومرث من دوماه دیگه 12 ساله میشه و من خیلی باهاش چالش دارم نمیدونم از ضعف منه یا از خودش شاید هردو طرف من دلم تنگ بچگی هاش شده اونوقت که هرچی میخاستم انجام میداد نه آنکه حالا حتی برای کوچکترین کار مانند حمام کردنش 20 صداش کنم دعواش کنم تا عملی کنه چرا؟ خیلی دلیل ها داره یکی از دلایلش موبایل و آیپد هست  که همیش در حال بازی کردن هست کیومرثم چشم چپش کم کاره تنبل هست عصبی است زبونش گیر میکنه و خیلی خیلی عصبی  هست تمام هوش و حواسش به بازی موبایل هست

من واقعا به معنی تمام درمانده شدم بیچاره بعضی اوقات گریه میکنم خیلی این موضوع نوشتن میخاد ومن درمانده حتی حوصله نوشتن ندارم.

شادکام باشید عزیزان دلم

یا الله

نظرات 1 + ارسال نظر
صحرا دوشنبه 22 فروردین 1401 ساعت 11:59

سلام بیضا جان، امیدوارم امسال برات پر از اتفاقهای خوب و شیرین باشه
در مورد کیومرث، تصمیم گرفتی کمک بگیری از تراپیست؟ راستی مشاوره های آنلاین به زبان فارسی هم هست اگر میخوای راحتتر با مشاور ارتباط برقرار کنی. متاسفانه این بازیهای موبایلی/کامپیوتری بدجور بچه رو درگیر میکنه، یکی از راه حلهای بالقوه اینه که فعالیت جایگزین براش پیدا کنی مثلا یه کلاس ورزشی یا هنری که براش جالب باشه و بتونه یه قسمت از وقتش رو از گوشی یا تبلت دور بمونه. اینجا آخر هفته ها مردهای هموطن میرن فوتبال و بچه هاشونم می‌برند. بهانه ی خوبیه برای سرگرم کردن بچه ها و وقت گذروندن با هم سن و سالاشون
دعاگوی مادرت هم هستم

سلام صحرای عزیزم، ممنونم انشاالله برای خودت و خانواده عزیزت هم سال خوب باشد. بلی عزیزم الان دیگه درگیری زیاد من در زنده گی شده کیومرث واقعا بعضی اوقات خیلی ناراحتم میکنه، فوتبال میفرستمش عزیزم هردوتاشونو هم کیومرث هم کیارش قبلا هفته یکبار بود الانا هفته سه بار شده از طرف بعد از ظهر است از مشاوره تا حالا کمک نگرفتم دارم جستجو انشاالله خداوند کمکم کنه.
ممنون تان هستم عزیز دلم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.