زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

سال نو وآمدن همسر

سلام عزیزانم امیدوارم حالتون خوب باشه نوروز تان مبارک انشاالله سال خوبی برای همه مون باشه.

من همراه با خانواده ام به مرحمت الهی خوب هستیم همسر هم ۱۲ روز قبل از نوروز اومد تا مدتی مثل دفعه قبل با ما باشه بچه ها خیلی خیلی خوشحالن و خودم هم واقعا خوشحالم که همسر با ما هست و خدارو شکر حالت روحیم هم روز بروز بهتر میشه اگرچه بعضی اوقات حالت روحیم مثل چند ماه قبل میشه ولی خدارو شکر خیلی خیلی بهترم. روز اول نوروز در کابل انتحاری شد که دراین حادثه شوهر و بسر خواهر همسر زخمی شدند و هنوز هم در بیمارستان بسر میبرند که واقعا در این حادثه همگی مان خیلی شوکه شدیم خیلی های دیگر کشته و زخمی شدند و ما بازهم شکر گذاریم که اینها فقط زخمی شدند واقعا شرایط و اوضاع امنیتی خیلی در افغانستان بدتر شده و همگی واقعا نگران هستیم.عزیزانم دنیا به کامتان باشه و همیشه شاد و سلامت باشید و مارا هیچ وقت در دعاهایتان فراموش نکنید.

خداروشکر

یاحق