زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

سال نو مبارک

دوستان عزیزم سلام،

امیدوارم حالتون خوب باشه و سال نو را بخوبی و خوشی و سلامتی شروع کرده باشید.

من واقعا تنبل شدم  و در آخر فروردین ماه تازه دارم سال نو را تبریکی میدم، بهر صورت انشاالله سال پر از برکت، خوشی، سلامتی، پول و اتفاقهای خوب باشه برای همه مون.

ما همه به مرحمت الهی خوب استیم و روزګار میګذره کیومرث عزیزم کلاس دومش رو شروع کرد و ماشاالله خیلی خیلی خوب پیش میره خدا رو شاکرم بابت بودن و کمک های مامان عزیزم وجودش نه تنها برام تکیه ګاه معنوی است بلکه در تمام امور بچه داری ، خونه و درسهای کیومرث عزیزم خیلی خیلی حمایت میکنه انشاالله سایه اش با همه مامان باباها سالهای سال بالای سرمون باشه.

کیارش و حسنای نازم خونه هستن متاسفانه بخاطر شرایط محدود امنیتی نمیتونم کیارش رو مهد بذارم هردوتاشون خونه استن با مامان و خانم  مهربانی که در کارهای خونه ما رو همراهی میکنه بسر میبرن، انشاالله خداوند حافظ و نګهدار همه شون باشه.

همسر هم خوبه خدارو شکر، هنوز هم با چالش های دلتنګی دست و پنجه نرم میکنه ولی خداروشاکرم بابت اینکه کارهاش تموم شد و مدارک ما رو هم بخاطر پروسس فرستاده که حالا ببینیم چقدر زمان میبره این پروسه؟ حالا هرآنچه خیر است پیش بیاد انشاالله. برای مدارک سفری اقدام کرده که یه چیزی شبیه پاسپورت براش از طرف دولت کاناده داده میشه که میتونه بدون ایران و افغانستان  هر کشوری  که بخاد سفر کنه، طبق صحبت های که کردیم فیصله براین شده که اګر خاست خدا بود یا هند بیاد یا پاکستان و منو بچه ها بریم اونجا برای یک ماهی حالا باز هم ّهر آنچه خیر است پیش بیاد خدای مهربونم.

من هم خدارو شکر خوبم و سال نو رو با چند تصمیم جدید شروع کردم که ۱-رفتن به باشګاه ۲- مراقبت های ویژه از پوست ۳ - مطالعه ۴- شروع کردن مافوق لیسانس.

شماره اول و دوم شروع شدن انشاالله که ادامه داشته باشه ګزینه سوم کماماکان در جریانه و امیدوارم  به عادت تبدیل بشه ګزینه چهارم قرار بحث های که با مشاورین فامیلی داشتم اجازه ندادن در کابل شروع کنم حالا در پروسه جستجو بسر میبرم یک برنامه آنلاین در کانادا پیدا کردم ببینم میتونم شروع کنم چون تنها چالشی که در این برنامه وجود داره هزینه بلندش است  انشاالله که بتونم شروع کنم، همسر نظر خاصی نداره ولی میګه خیلی بدردت نمیخوره اینجا چون اینجا تو باید بچه داری کنی بخاطر که اینجا نه مامانی هست و نه خانمی که از صبح تا شب در خدمتت باشه.

عزیزای دلم محتاج دعاتون استم همیشه و در همه جا، دوستتون دارم.

خدارو شکرررر

یا حق