زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

ماه رمضان مبارک

سلام عزیزان دلم امیدوارم حالتون خوب باشه و طاعات عبادات تا قبول درگاه حق.

به گفته ایرانی های عزیزمون بلاخره یک قورباغه دیگه رو هم قورت دارم و لایسنس دایمی درایوری رو گرفتم در تاریخ اول آپریل خیلی خیلی تو کانادا مخصوصا ایالت بی سی لایسنس مخصوصا هم لایسنس کلاس 5 سخت هست عزیزانی که اینجا هستن میدونن مخصوصا که بعد شرایط کرونا اصلا اپاینتمت پیدا نمیشه خلاص خیلی سختی ها دیدم تا گرفتمش  و خدارا هزار بار شاکرم بابت اینکه به حیث یک مهاجر پیشرفتی خیلی خوبی داشتم از هر لحاظ در این سه سال.

عزیزانم ماه رمضون هست روزه میگیرم اگرچه همسر میگفت نگیر خیلی جراحی بزرگ رو امسال پشت سر گذشتوندی و شیرده هم استی و خیلی صبح تا شب بدو بدو هم داری ولی خداییش من از لحاظ جسمی مشکلی بخاطر هسترکتومی ندارم شاید بدنم ضعیف شده ولی در کل خدا رو شکر خوبم و شیر دهی من فقط شبها یکبار یا دوبار شیر دهی دارم برای  حاتم نازنینم و گل پسر خیلی خوب غذا میخوره دگه نگرانی ندارم بخاطر که گشنه نمونه و مسله آخر که بدو بدو دارم زنده گی اینجا همیش همینطوری است دیگه نمیشه که من هر سال رو بخورم  من عاشق این ماهم مخصوصا وقت افطار، یه وقتایی تو خونه پدری همه مون روزه داشتیم چقد سحری و افطاری های لذتبخش داشتیم با یادآوری اون روزها دلم خیلی میگیره ولی خدای مهربونم رو شاکرم امسال هم در موقع افطاری همه رو دعا میکنم مخصوصا مریضارو و مامان گلم را 

عزیزانم هرکی گذری ازینجا کرد و این پست رو خوند برای مادر عزیزم دعایی کنید خیلی ممنونتان استم.

الهی همه ما و شما تن مان سالم باشد و به تمام آرزوهای مشروع خود برسیم.


خدایا شکرت

ِِیا الله

نظرات 1 + ارسال نظر
مهر جمعه 19 فروردین 1401 ساعت 20:00

امیدوارم حال مادرتون خوب بشه و بیان پیش شما

ممنون عزیز دلم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.