زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

قطره از حرفهای دل

عزیزانم سلام امیدوارم خوب و سر حال باشید و روزهای سرد زمستان را با دلهای ګرم و در جمع خانواده بخوبی و خوشی سپری نمایید.

واقعا چند هفته ای هست که ننوشتم حالا هم خبری خاصی نیست فقط بخاطر اینکه در این ماه یک خاطره حتما باید درج کنم مینویسم.

واقعا خیلی خیلی در اداره مشغولم داریم بالای یکه بودجه چهار ساله که از قراره باز هم از کشور انګلستان دونت بشه کار میکنیم که یعنی فیز بعدی پروژه ما میشه که فیز اول که برای چهار سال بود آخر اپریل تموم میشه حالا ببینیم فیز بعدی رو قبول میکنن یا خیر اګرچه در مراحل اولیه قبول شده.

همسر همچنان در انتظار بسر میبره برای محکمه دوم براش نامه اومده که انشاالله ۱۹ روز دیګه هستش، عزیزانم باز هم محتاج دعاتونم الهی هرآنچه خیر است پیش بیار.

همسر خیلی دلتنګی میکنه و هنوز هم از رفتن پشیمونه حالا ببینیم که بعد ها چه خواهد شد.

بچه ها خوبن خداروشکر، ګل دخملکم ماه ششم رو تموم کرد و هفتم رو شروع کرده زیاد وزن نګرفته ولی خیلی خانوم و زرنګه ماشاالله قربونش برم عاشقشم.

کیومرث و کیارش عزیزم هم خوبن خونه بسر میبرن مدرسه ها تعطیل هستن که دوم فروردین باز میشن و کیومرث عزیزم مدرسه خواهد رفت کلاس دوم، کلاسهای زمستونی نبردمش چون یکسال چند ماه زودتر مدرسه رفته نخاستم زیاد زیر فشار بیاد تا سال بعد انشاالله ببنیم چی پیش میاد.

حال دل من هم بد و یا خوب نیست خداروشکر همه چی سپری میشه خوب و بد زنده ګی لحظه های غم و شادیش (کبی خوش کبی غم یک فیلم هندی است) دل و روح و روان من مثل یک بیمار میمونه که اګه داروی براش میرسه خوبه میتونه سرپا بمونه اګه نرسه بدتر از ګذشته میشه، خیلی خیلی شکننده شدم با کوچکترین مشکلی اشکام جاری میشن، مګه من طوفان زده نبودم؟ پس چرا با وزیدن این باد ها حالا میلرزم؟ نه اینکه همش زنده ګی ما با چالش و دعوا سپری شده پس حالا چرا بیقرارم؟

این سفرش برای بار هزارم برایم ثابت کرد که نمیتونم و نمیخواهم که بدونش زنده ګی کنم او نبض زنده ګی ما است، نبض ما رو زنده نګه میداره که این زنده نګهداشتن تنها برای خوشی ها و لذت بردن نیست بلکه برای غمها و چالشها نیز میباشد، پس ما هستیم و خواهیم بود من، او و ثمره های زنده ګی که من و او را ما ساخته است. ما میتوانیم با دعوا ها با چالش ها با درد ها زنده ګی کنیم  ولی بدون هم نه، این بی منطق ترین شدنیه که میشه.

میدونم که دوستان محدود که اینجا دارم خیلی خیلی با درک تر ازین حرفها هستن که من و شرایطم رو درک نکنن، دوستان محدودم عزیزانم  منو دعا کنید که روزی از پا نیفتم و جا نزنم. شاد و کامګار باشید

خدایا شکرت

یا حق