زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

عمګین

عزیزانم سلام صبح سرد آخرین ماه پاییزی تان بخیر

دیشب رفتم خونه مامانم متاسفانه شوهر عمم در اثر مسموم شدن با ګاز در ګذشتن روح شان شاد و غریق رحمت باشن و ما هم بخاطر که خیلی شوکه شده بودیم و از نظر روحی اصلا مساعد نداریم برای سفرو سفر مون رو عقب انداختیم حالا ببینیم که قسمت چی است و انشاالله کی میریم. خداوندا راضی استیم به رضای تو اللهی خیر میخواهیم.

مثلیکه در اول ګفتم من دریک اداره بین المللی کار کار میکنم به حیث مشاور ارشد مالی و ما روزهای جمعه و شنبه تعطیلیم و نمیتونم از موبایل بنویسم اینجا از لپ تاپ استفاده میکنم البته خونه هم لپ تاپ دارم ولی مطمینم بچه ها نمیذارن و مزاحمت میکنن بنابراین تار روز یکشنبه تایپ نمیتونم و اګر سفر هم برویم دیګه تا چند روزی نمیتونم سر بزنم.

موفق و شاد کام باشید 

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیه سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 16:02 http://lucydays.blogsky.com

تسلیت میگم
خدارحمتشون کنه

ممنون عزیزم

نیسا چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 15:14

عزیزم خیلی ناراحت شدم بهتون تسلیت می گم خدا رحمتشون کنه و به شما هم صبر عطا کنه.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.