زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

یمی فست فود

عزیزانم سلام، روز دو شنبه که خونه رفتم کمی جمع و جور کردم به بچه ها عصرونه دادم، نماز خواندم باز هم قیمه کوفته و لپه مونده داشتم ماکارونی پختم برای خودم تنها کمی ماکارونی آب پز رو با ګوجه، خیار و کاهو مکس کردم و خوردم و همسر و بچه ها غذای اصلی رو خوردن چای خوردیم و جمع وجور و خواب، صبح روز ۳ شنبه باز مثل همیشه برنامه روتین اومدیم اداره اداره خیلی سرم شلوغ بود وقتی رفتیم خونه خیلی خسته بودم بچه ها رو عصرونه دادم (املت) جمع کردم نماز خوندم خوشبختانه همسر تماس ګرفت که شام درست نکنم ګفت با خودش پیتزا میګیره من هم از خدا خاسته سالاد مخصوص یمی ( یمی مخصوص فست فود است که چندین شاخه داره تو کابل که خیلی شلوغه و واقعا غذاش عالیست) هم بګیره ساعت ۸ همسر با پیتزا، سالاد و نوشابه اومد شام خوردیم خدا منو ببخشه که جلوی خودمو ګرفته نتونستم و در پهلوی سالاد مخصوص ۲ پیس کوچک پیتزا هم خوردم خیلی چسپید، چای خوردیم جمع کردم یه کم با هم با همسر درباره خارج رفتن حرف زدیم که باز هم به نتیجه نرسیدیم و بلاخره خوابیدیم کیارش سرما خورده خیلی در طول شب حالش خوب نبود هم سرفه میکرد و هم نا آرام بود نصف شب پاشدم براش دارو دادم و دوباره خوابیدیم، صبح امروز ۴ شنبه باز هم پا شدیم نماز جمع و جور و اومدیم اداره، فردا هم تصمیم دارم اداره نیایم چون میخام برای خونه عمو (بخاطر فوت زن عمو) غذا درست کنم برای نهار ببرم اګه خواست خدا بوددو روز دیګه هم که جمعه و شنبه است و ایشالا تعطیلات خوب برای همه باشه. خدا یا شکرت.

یا حق

نظرات 3 + ارسال نظر
سمیه شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 20:17

سلام بیضاجونم
ایام به کام

ممنون عزیز دلم.

نیسا جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 22:05 http://nisa.blogsky.com

سلام دوست خوبم، نوش جونت بشه پیتزا و سالاد، از ته دلم آرزو میکنم کارهای مهاجرتت انجام بشه و به ارامشی که دوست داری برسی. مراقب نی نی جون باش.

نیسای عزیزم ممنونم، آمین نیسای عزیزم ایشالا که بخوبی و خیر کارهامون راه بیوفته. ممنونم عزیزم

شهلا جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 09:45 http://rima1360.blogsky.com

سلام بیضای عزیزم خوبی
شکر خدا بارداری اذیتت نمی کنه .خوشحالم روزهای ارامی رو سپری می کنی
به امید روزهای قشنگتر وبهتر

شهلای عزیزم ممنون، بله من واقعا به لطف و مرحمت الهی بارداری خیلی خوبی دارم خیلی کم محسوسه اصلا بعضی وقتها فراموش میکنم که باردارم. عزیزم به امید روزهای قشنګ و قشنګ تر برای همه ما و شما.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.