زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

دوستانم سلام، امیدوارم سر حال باشید، هوای خیلی ګرم شده یعنی این وقت سال اینطوری اصلا ګرم نمیشد بهر صورت هرچی رضای خداست.

روز دوشنبه که من اداره بودم خانم کارګر اومده بود یه کم تمیز کاری کرده بود ولی باز هم اصلا به میل من نبود بهر صورت من که رفتم یه کم لباس ریختم تو ماشین، واسه شب که غذای دیشب خواهر شوهر رو نګهداشته بودم (ماش پلو و ګل کلم) یه کم جمع و جور کردم عصرانه بچه ها رو دادم، نماز خوندم غذارو ګرم کردم همسر اومد شام خوردیم، چایی خوردیم و خوابیدیم، صبح روز سه شنبه برنامه همه روزه بود از اداره که اومدم یه کم غذا پختم(قابل پلو و قیمه ګوشت ګوساله) به همسر زنګ زدم که بریم واسه شام خونه مامانت میخاستم خبرشو بګیرم، همسر اومد غذا ها و ترشی و سبزی خوردن رو برداشتیم و رفتیم خونه مادر شوهر یه کم نشستیم همه ګی همون غذا ها رو خوردیم، چای خوردیم  و ساعت ۱۱  اومدیم و جمع و جور کردم  و لالا، روز چهارشنبه طبق معمول اومدیم اداره ساعت ۱۰ میخاستم برم مهد (هر روزه یه بار میرم) دیدن بچه ها نمیدونم تو ماشین یا مهد بود که موبایلم رو ګم کردم (موبایل جدید نبود یکی دیګه بود) یک روز پیشش هم تو مهد یک مشکلی پیش اومده بود که کیارش یکی از بچه ها رو زده بود و مامانش شکایت کرده بود خلاصه بشدت ناراحت شدم حتی وقت نماز ظهر تو اداره ګریه کردم نمیدونم چرا ولی بعضی وقتها خیلی خیلی حساس میشم و احساس دلتنګی و ناراحتی میکنم، دیروز واقعا ناراحت بودم که حتی نهار نخوردم بعد از ظهر که خونه رفتم خیلی ګشنه بودم ولی عصرانه بچه ها رو  دادم و خودم چیزی نخوردم چون خیلی ناراحت بودم، واسه شب هم ماش پلو و سیب زمینی آماده کردم نماز خوندم، همسر اومد شام خوردیم من وقتهای که ناراحت هستم اشتها ندارم ولی در عوض خیلی خواب میاد بعد چای آوردم و خیلی زود خوابیدم بچه ها شیر میخواستن همسر دید که من حوصله ندارم رفت براشون شیر ګرم کرد و داد خودشم خورداومدن و خواب کردن، امروز ۵ شنبه باز برنامه روتین صبح پاشدم برنج و لاندی خیس کردم واسه شام که خواهر شوهر اینا میان، آماده شدیم و اومدیم اداره، باز هم تو مهد کیومرث یک بی ادبی کرد که حسابی کتکش زدم الان خیلی خیلی ناراحتم خدا بدادم برسه دلم واسه بچه هام میسوزه من معمولا خیلی بی حوصله و عصبی استم. خدایا بهر حال شکرت، امروز میخام زودتر خونه برم و واسه شام آماده ګی بګیرم. خدایا همیشه شکر ګذارم، و از تو صبر و توانایی میخواهم. آخر هفته خوب و پر برکتی داشته باشین.


یا حق



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.