زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

به تو آهای خیالاتم....

کجایین خیالاتم؟ چرا الان ګذری از روی ذهن و فکرم نمیکنید؟ خیلی نا امید شدین؟ بله میدونم حق دارین خیلی خیلی  حق دارین نا امید شین برین و هیچ ګاهی بر نګردین که حد اقل یک کمی به  ذهن خسته من امید بدین، من هیچ امیدی نمیخام هیچ ندایی که به من الهام کنه که شما بر میګردین و یه روزی به واقعیت تبدیل میشین، میدونید حتی به اومدن دوباره تون امید ندارم، من همه چی رو قبول کردم، دیدین من چقدر حقیقت پذیرم؟ چقدر انعطاف دارم؟ من اونی که همه زنده ګی مو با شما (خیالات) برنامه ریزی کردم و تقریبا تو همه برنامه هام موفق بودم، من اونی که زبانزد عام و خاص بودم در تصمیم ګیری و عملی کردن که همه اینها منشاش شما ها بودین ای خیالاتم، من الان تسلیم شدم، من دیګه چیزی ندارم که در خیالاتم مرور کنم دیګه خوابی ندارم که در بیداری به آن فکر کنم، میدونید چرا؟ بله چون خیلی شکستم چون من شکستم و دوروبرم از خرده ریزه های از وجود، روح  و روانم است که اصلا قابل جمع آوری نیستن، باید همه رو به حال خودش رها کرد و ادامه داد، بله باید ادامه داد به راهی که  هیچ کورسویی از امیددر آن دیده نمیشه، میدونید خیالاتم حالا دیګه حوصله شما ها را هم ندارم که لحظه ای با شما سر کنم چون تازه الان فهمیدم که جز سراب چیزی بیشتری نیستین.....


عزیزانم سلام من خوبم، برای شمیم عزیزم وعده کردم که پست رمزی میذارم ولی واقعا فعلا نمیتونم تا آینده یا حق

شکر

نظرات 3 + ارسال نظر
نیسا یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 14:26 http://nisa.blogsky.com

بیضای عزیزم خیلی نگرانت هستم. کاش می تونستم یکی از غم هایت را بردارم. از ته دلم برایت دعا می کنم. خدا مهربان تر از این حرفهاست خودش همه چیز را درست می کنه. ته دل همه ی ما غصه هایی نشسته که فقط خدا روزها می خوندشون.
ولی به خاطر پسرهای خوشگلت و نی نی عزیزمون سعی کم محکم تر باشی و غصه نخوری برای نی نی ات اصلا غصه خوردن خوب نیست. ما یادتیم و برایت دعا می کنیم.

نیسای مهربونم ممنون از دعاها و مهربونی هات ازینکه شما عزیزانم رو دارم خیلی خوشحالم، همه چی میګذره. اتفاقی خاصی تو زنده ګیمون نیافتاده ولی خیلی خیلی ناراحت بودم الان بهترم ولی عوارضش بجا مونده که ناراحتی معده و فشار خون پایین است، خیلی احساس خستګی و ضعف دارم ولی خداروشکر بهترم از دعاهای شما. خیلی خیلی ممنونم مهربونای عزیزم

علی اسفندیاری شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 22:34 http://eshqh.blogsky.com/

سلام
خدا نکنه که شکسته بشی. خانمی
شما باید تکیه گاه نوگلانت باشی.
کاش می دانستم که چرا ناراحتی .
مقاوم باش بانوی صبور میهنم

سلام، ممنون از لطف شما خیلی تلاش میکنم که برای نوګلانم محکم باشم انشاالله به دعای همه شما نیازمندم،

شمیم شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 19:54 http://mamanyekta.blogsky.com

عزززیزم نبینم ناراحتیت رو...از چی دلت شکسته از کجا اینهمه غصه به دل مهربونت اومده؟
پست رمزی نمیخوام بیا و درددلت رو بگو تا سبک شی
هممون دردهایی تو دلمون داریم که برای دیگری حتی قابل تصور هم نیست
این رسم دنیاست
امیدوارم زود زود حالت خوب بشه و غصه ها بذارن برن یه جای دووووور که دیگه همش شادی باشه و خنده
مطمئنم گل دختر نازت که بیاد با خودش شادی میاره عشقم

شمیم عزیزم خیلی خیلی ممنون از همدردیت، بله دقیقا همه ما دردهای خودمون داریم ولی چاره ای جز کنار اومدن نداریم، ممنونم که هستین و من امیدوارم که یک جای این دنیا که برام مهم نیست که مجازی است کسایی هستن که به فکر من هستن خیلی دوستتون دارم، الان بهترم انشاالله سر وقت مینویسم. میبوسمت مهربونم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.