زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

باز هم سلام عزیزانم

عزیزای دل سلام امیدوارم همه تون خوب، خوش و سر حال باشید، من هم به لطف خدواند خوبم بچه ها هم خوبن، زنده ګی میګذره و هر روز زیادتر از دیروز به حقیقت زنده ګی پی میبریم، ګل دخمل هم خوبه ماه هفتم بارداری هم شروع شد، یه کم سنګین تر از قبل شدم و خسته تر، ولی خیلی تلاش میکنم سر پا باشم و به کار، زنده ګی و بچه ها برسم، ګل دخمل خیلی شیطونی میکنه و هر لحظه منو با خبر میکنه که یکی با من است که در تمام لحظات خوب و بد منو همراهی میکنه، نیت کردم هر وقت بدنیا آمد اولین بار در ګوشش اسمشو فاطمه آذان بدهیم، و دو اسم دیګر براش انتخاب کردیم سنبل که مامانم خیلی دوست داره و حنا که همخوانی با اسم همسر داره رو خواهر شوهر انتخاب کرده، من هردو رو دوست دارم مخصوصا حنا رو، اسم اصلی پسر ها به اسم من همخوانی داره و همسر یکبار اشاره کرد که اسم دخملی باید با اسم من راه بیاد، و من هم قبول کردم چون خودخواه نیستم و فکر کردم حق با اونه، به این خاطر بیشتر حنا (Hena) رو میبسندم، و اګه این اسم فاینل بشه انشاالله اولین اسم واقعی خانواده ما تو این وبلاګ ثبت میشه، .

بهر صورت فکر کنم من از روزانه نویسی خارج شدم و حالا تنها بعضی اتفاقات خوب و یا بد اینجا درج میشه و به ګفته یکی از دوستای عزیز وبلاګی مون کاش همیشه بنویسیم که چرا شاد بودیم؟ و از خاطرات خوب و شادمان بنویسیم. بهر حال عزیزانم این چند وقت بدون ناراحتی و دغدغه های زنده ګی خیلی خیلی مشغولم در اداره ایشالا که بیشتر و بیشتر مینویسم، پس فردا ۲۸ اردبیهشت تولد کیومرث عزیزتر از جانم است یک مراسم کوچک براش در نظر داریم که ایشالا بخوبی برګذار بشه، خدایا شکرت همیشه شکرت

یا حق

نظرات 4 + ارسال نظر
علی اسفندیاری چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 ساعت 22:06 http://eshqh.blogsky.com/

سلام خوشحالم اسم پیشنهادی ما و خواهر کوچیکه ، جزء اسمای فینالیست هست، ولی اگر شما و پدرش که هم طرفداری کند، با حق وتوی شما و الدین ، برنده خواهد شد. و حسنا به معنی نیکی و نیکویی و ... هر چی خوبی هم هست.
اصلا همین که از القاب حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها هست، خودش حُسن و نیکی هست.
پیشاپیش تولدش مبارک.
واقعا عالم مجازی هم دنیایی هست، ندیده و فقط شنیده منتظر یک تولد از راه دوریم ...... و مثل خانواده خودمان حق پیشنهاد رای برای نام گذاری پیدا کرده ایم.

سلام، بله خیلی ممنونم از پیشنهاد زیبایتون واقعا همه ممیپسندن انشاالله که فاینل بشه چون اسم واقعی خودم هم یکی از اسمای زیبای حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است.
بله واقعا من حق اول رو به دوستای وبلاګی عزیزم میدم چون همیشه درخوشی و دردهای من شریک اند. ممنونم از همه شما عزیزانم

شمیم سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1395 ساعت 09:21 http://mamanyekta.blogsky.com

سلااااااااام دوست خوبم چه خوب که نوشتی همش میومدم صفحه ات رو باز میکردم و ننوشته بودی...
تولد گل پسری هم مبارک باشه عزیزدلم
دخمل شیطون رو از طرف من یه ماچ بکن دلم غش میره برای نی نی گوگولوهای بامزه...
حنا عااالیه خیلی اسم خوبیه منم یادته میخواستم اسم دخترم رو بذارم هانا؟
انشالله بیای ایران و حنا و هانا با هم بازی کنن

شمیم مهربون و عزیزم، قربونت برم ممنونم از این همه لطف و محبت بی آلایش، بله واقعا هانا هم خیلی اسم قشنګیه و به حنا هم میخونه و این دوتا چقد خوردنی باشن دو تا ګلوله نمک با پیراهن های عروسک باهم بازی کنن چی میشششن؟ قربونشون برم الهی. همیشه شاد و سلامت باشی شمیم ګلم که با خوندن پیامت لبخند رو لبم اومد و ذوق کردم

نیسا دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 ساعت 10:39 http://nisa.blogsky.com

سلام بیضاجون. روز بخیر.
دلم برایت تنگ شده بود. تولد آقا پسر خوشگلت هم مبارک.
آرزو می کنم که زندگیت روز به روز شیرین تر و شاد تر شود.
مخصوصا با تولد دخمل خوشگل عزیزدردونه.

عزیزم دلمم نیسا جونم سلام، منم دلم واسه نوشتن تنګ شده بود ولی شما رو همیشه میخونم، خیلی ممنونم انشاالله همه ما و شما همیشه شاد کام و سلامت باشیم.

علی اسفندیاری یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 ساعت 19:39 http://eshqh.blogsky.com/

خوشحالم که در کنار نوگلانت شادمان و سلامت هستی.
تبریک و خجسته باد تولد نوگل دیگرت.
اگر حنا ، به اسم همسرتان می خورد، با تمام جسارت و صمیمت در قالب یک دوست، برای نوگل دخمل نازتان ، اسم « حسنا» رو هم پیشنهاد می کنم چون هم اسم قرآنی است و هم یکی از القاب فاطمه زهراست. و با روحیات اهلبیتی و قرآنی شما خاندان هم هم خوانی دارد.
البته اسم دختر ما هم هست. ولی نه این خاطر .
چون خودمان اسم با حرف ح را تحقیق کردیم .... و انتخاب کردیم.

سلام، ممنونم ایشالا که شما هم در جمع خانواده تان همیشه شادمان و سلامت باشید، خیلی خیلی ممنون از اسم قشنګ و زیبایی (حسنا) که پیشنهاد کردید، واقعا قشنګه و با معنا است و اتفاقا این اسم رو خواهر شوهر کوچیکه هم پیشنهاد کرده، انشاالله رای ګیری تا حالا بین این دو اسم خواهد شد. خیلی ممنون موفق باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.