زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

خرید برای فسقلی نانازم

سلام، دیدید ګفتم حالا اینجا تنها وقتی که یا خوشحالم یا ناراحت مینویسم، بهر صورت ازین به بعد تلاش میکنم همیشه بنویسم، میدونید چیه امروز میخام با همسر برم برای دخمل نانازم تخت خواب بخرم، خیلی هیجان دارم، چون تخت خواب دو تا ګل پسر ۲ طبقه و تخت خواب ماهم که نمیشه نی نی بخوابه میخایم یه تخت خواب جدا براش بخریم و تا تولدش بزارم تو اتاق خواب بچه ها و وقتی به سلامتی بدنیا اومد بیارم اتاق خواب خودم، باید حالا حالا ها با خودم باشه، راستی من طی بارداری اول و دومم مخصوصا زیادتر در بارداری دومم خیلی استرس زایمان، سلامتی خودم و بچه رو داشتم، حالا هم نیز همون استرس رو دارم وقتی برای بعضی چیزها ذوق میکنم بعدش میګم نکنه برامون اتقاقی بیبفته ولی اینبار خیلی خیلی استرس دارم بخاطر مشکلات در آزمایشهای دوران بارداری که در هند انجام دادم که همه رو براتون نوشتم، انشاالله که بحق این ماه عزیز و مبارک همه چی بخیر و سلامتی پیش بره به دعای شما عزیزانم هم محتاجم.

راستی یه کم درباره خودم بګم که من خوبم روزهای بارداری هم خوب میګذره بچه ها و همسر هم خوبن، همه چی حالت عادی ګرفته و زنده ګی مثل همیشه پیش میره، یک موضوعی است که مربوط به کار خودم است دارم براش تلاش میکنم ایشالا اګه راه افتاد براتون مینویسم، اګه بشه خیلی خیلی خوبه ولی من از خدواند خیر میخام هرچی پیش بیاد خیر باشه ایشالا.

راستی از تولد کیومرث عزیزم بنویسم که همون شب تولدش من، همسر، بچه ها، دوتا داداش همسر و خواهرش رفتیم قرغه ( یه جای تفریحی خوش آب و هوا در کابل است) شام خوردیم عکس ګرفتیم و بنابر خواست خود کیومرث که خیلی مادر بزرګ پدریشو دوست داره ګفت بریم کیک رو اونجا قطع کنیم و چون همون شب خیلی دیر شده بود و فرداش همه ګی اداره میرفت رفتیم خونه و خوابیدیم و شب جمعه رفتیم خونه مادر شوهر من غذا خودم آماده کردم و بردم(نارنج پلو، اسفناج سرخ شده، مرغ و سالاد) مامان، بابا و داداش منو هم دعوت کردیم ولی مامان نیومد چون حالش خوب نبود و ازین بابت من ناراحت شدم ولی بابا و داداش اومدن شام خوردیم و در جمع کیک کیومرث عزیزم رو قطع کردیم و عکس ګرفتیم و خوش ګذشت ولی کیومرث خیلی خواب آلود بود و اصلا رو مود نبود، زیادتر از کیومرث کیارش خوشحالی میکرد و هی میګفت کیک تولد منه شمعو فوت میکنم ، کیارش عزیزم خیلی خیلی متفاته از کیومرث همیشه و در هر حال شاد و سر زنده است خیلی شلوغ میکنه عادت غذاییشم بهتره نظر به کیومرث، کلا روحیه شاد داره و خیلی مامانی هست، به من خیلی وابسته است ولی بر عکس کیومرث اصلا روحیه شاد نداره همیشه بزور براش غذا میدیم و خیلی دوست داره یه جا بشینه و با آیپد بازی کنه ولی الان شکر خدا یه کم با درس خوندن عادت کرده و هر روزه درس میخونه و مشقاشو مینویسه البته با کمک مادر عزیزم و به من خیلی مثل کیارش وابسته نیست. خداوندا این میوه های بهشتی مانرا همیشه برایمان شاد و سلامت حفظ کن. خدایا شکرت

یا حق


نظرات 4 + ارسال نظر
محمد عالی دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت 07:59 http://talkhvashirin94

سلا م چه وب با احساسی داری واقعا چه حوصله ای داری همه چیز را می نویسی به وب من هم سر بزن

سلام عزیزم ممنونم از نظر تون، رفتم تو وبتون ولی باز نشد.

علی اسفندیاری دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 18:48 http://eshqh.blogsky.com/

سلام آمدم که بگویم نوشته هاتون رو می خونم . اگر چه سر خودم شلوغه و کمی هم حس نوشتن نیست. ولی خوشحالم که شما می نویسید اونم همه شون رو.
شیرین باشید و کامروا

سلام، خیلی ممنونم از شما، بله من سر زدم به وبلاګتون ولی پست جدید نذاشته بودید، انشاالله که خوب و سلامت باشید.

نیسا جمعه 7 خرداد 1395 ساعت 15:45 http://nisa.blogsky.com

پیشاپیش خرید تخت دخملمون مبارک باشه، مجددا تولد کیومرث جان مبارک، بچه ها با هم متفاوتن ، بچه های خواهر من هم دقیقا همبن تفاوت ها را در بچگی با هم داشتند. کراقب نی نی مون باش.

ممنونم نیسای عزیزم، ایشاالله همه شون شاد و سلامت باشه همیشه، ممنون مواظب دخمل جون هم هستم.قربونت

مهناز چهارشنبه 5 خرداد 1395 ساعت 15:13 http://www.1zan-moteahek.blogsky.com

سلام عزیزم
راستش نرسیدم پستای قبلتون رو بخونم و فقط همین آخری رو خوندم و متوجه شدم دوتا گل پسر دارید و یه فرشته کوچولو هم قراره بهتون اضافه بشه!
ایشالله که به سلامتی دنیا میاد و خانواده پنج نفره تون خوشحال و خوشبخت کنار هم زندگی میکنید.
راستی ،اسم پسراتونو خیلی دوس داشتم.
میبوسمت عزیزم

ممنونم مهناز عزیزم شما هم همیشه با ګل پسر و همسرتون شاد و سلامت باشید، من تقریبا همه وبلاګتون رو خوندم و پست های جدیدتون رو هم میخونم، تو انستا هم فالو میکنم، خیلی از سبک زنده ګی تون خوشم میاد اینکه همیشه و درهر حال تلاش میکنین خوش بګذرونین و به خودتون میرسین، همیشه شاد و سلامت باشید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.