زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

سلام ماه برکت مبارک و همچنان یک سلام به هشت ماهګی ګل دخملم

عزیزای دلم سلام، روزه نمازهاتون قبول درګاه حق باشه ایشالله منو هم در دعاهایتان فراموش نکنید. فردا منو ګل دخمل تو ماه هشتم قدم میذاریم هنوز هم دو ماه پر چالش رو پیش رو داریم به امید خدا که به سلامتی و خیر سپری بشه، من روزه نمیګیرم، البته من خیلی تحقیق کردم ولی پیش خودم قناعت نکردم چون من تنها مشکل که فعلا دارم فشار پایین خون است و روند بارداری خداروشکر طبیعیه ولی همسر اصلا نمیذاره حتی حرف روزه ګرفتن رو هم بزنم یکی از دوستان ګفته بودن که اګه همسر دکتر یا متخصص باشه درست ولی در غیر اینصورت قابل قبول نیست باید بګم که ایشون نه دکتر هستن نه متخصص ولی اینکه شنیده و خونده که روزه هم برای زن باردار هم بچش ضرر داره قطعا مخالفت میکنه، من هم چون در اداره همه روزه دار استن و نمیتونم بطور نورمال تغذیه بشم واقعا ضعف و معده درد دارم وقتی فکر کردم که اګه روزه بګیرم دیګه شاید حالم بدتر بشه، ولی من در کل ناراحتی معده دارم که در سالهای ګذشته در این ماه پر برکت اصلا اذیت نمیشدم که احساس میکردم از برکت روزه است، دراین چند روز هر لحظه با خودم میګویم خوشحا بحال کسایی که روزه میګیرن مخصوصا وقت افطاری روبه همسر میګم قبول باشه چقد خوشبختی تو که روزه ګرفتی و حالا لذت میبری از لحظات افطاری، و همسر با خنده میګه هرکی بعد از ۲۲ ساعت غذا و آب بخوره لذت داره ، چون همسر سحری نمیخوره ساعت ۱۰ یا ۱۱ که میخوابه یه کم میوه و شیر میخوره و میخوابه، بهر صورت عزیزانی که روزه میګیرند ایشاالله قبول درګاه حق واقع ګردد.

روز یکشنبه ۱۶ خرداد همراه با خواهر شوهر (کوچیکه)  رفتیم یه کم خرید واسه ګل دختر کردیم البته  تنها لباس و بعضی چیزهای خورد و ریز دیګر، یک تخت خیلی قشنګ به رنګ سفید براش انتخاب کردیم که بعدا خواهر شوهر میره میخردش چون پولشو عموی ګل دخمل هدیه براش میده، سرویس خواب خیلی خیلی ناز انتخاب کردیم که پولشو عمه هاش میدن و میګیرن هدیه، کریر رو انتخاب کردیم که زن عمو هدیه میګیره، یکی دو وسیله دیګه مونده که خودم میګیرم بعدا و بعضی وسایل رو هم که قبلا ګفتم داداش ګرفته که انشاالله میفرسته، از جمله خرید های که ګفتم تقریبا خریدهای نی نی تموم شده، و تنها تا حالا جارو برقی خریدم، میز غذا هم که رفتم ولی چیزی که من میخاستم فعلا پیدا نتونستم، پرده هم که واسه هال و دهلیز ها سفارش دادم که بعد از نقاشی میان نصب میکنن، دیګه بقیه کارها که جابجا مونده انشاالله اګه پیشرفتی بود در پست های بعدی مینویسم.

راستی خیلی دیر شده که اصلا روزانه نویسی نمیتونم، اصلا نمیتونم دوباره بیام تو مود روزانه نویسی، بهر صورت ایشالا که روز بروز بهتر بشم، شما هم عزیزای دلم ایام به کامتان و همیشه شاد و سلامت باشید. خدایا شکرت به تمام داده و نداده ات شکر.

یاحق


نظرات 5 + ارسال نظر
پریسا یکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت 12:03 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

سلام عزیزم
الهی روزه گرفتی قبول باشه سختت نیست به خاطر تو دلیت
کاش نمیگرفتی

ممنونم عزیزم، واقعا برای خودم سخت نیست ولی فقط بعضی روزها رو میګیرم بخاطر دخملک که اذیت نشه و آسیب نبینه. قربونت ګلم

پریسا یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 15:30 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

سلام عزیزم خوبی خانومی؟ای جان خدا حفظ کنه دخملت و و انءشالله به سلامتی دنیا بیاد و بغلش کنی
اصلا و ابدا نباید روزه بگیره چون به شما که بارداری واجب نیست

سلام ممنونم عزیم خوبم به لطف خدا، ممنون از دعای قشنګت، بله عزیزم من تا دیروز روزه نګرفتم ولی امروز ګرفتم انشاالله خداوند توفیق عنایت کند که به سلامتی به پایا برسونم.

نیسا شنبه 22 خرداد 1395 ساعت 13:05 http://nisa.blogsky.com

خرید تخت و بقیه وسایل نی نی مبارک باشه، ان شاالله به سلامتی و شادی. خیلی خیلی مراقب خودت باش این ماههای اخر خیلی بیشتر باید مراقب باشی.
ضمنا یک دعا هم با دل پاکت بی زحمت برای من بکن. چشمام عفونت کرده و حالم اصلا خوب نیست. برای چشمام خیلی نگرانم. ممنون.

سلام نیسای عزیزم، خیلی خیلی ممنون. وای واقعا برای چشماتون ناراحت شدم و واقعا از عمق قلبم دعا کردم انشاالله که بزودی خوب بشی و از سلامتیت برامون بنویسی.

Samira جمعه 21 خرداد 1395 ساعت 21:44

سلام عزیزم نه من وب ندارم. ولی وبلاگ خوندن رو دوس دارم

سلام عزیزم ممنونم که منو میخونی.

علی اسفندیاری جمعه 21 خرداد 1395 ساعت 20:31 http://eshqh.blogsky.com/

در مورد روزه گرفتنت، هلن خانم میگه که سه ماه اول چون مغز بچه تشکیل میشه نباید روزه بگیره ،و بعد از سه ماهگی بسته به نظر و توانایی خود مادر باردار و نظر دکتر می تونه بگیره و می تونه نگیره. اینهم نظر یک کارشناسی که خودش مادر هست، و حسابی به احکام شرعی خودش وارد است.
خود دانید و موفق باشید..... خوشحالم که به روزه و دینداری و خدایی بودن عشق می ورزی، همینطور همسر گرامی و مومنت.....
زندگی تون همیشه زیبا و ایمانی
حسنای ناز ( نام پیشنهادی ما برای دخمل ناز ) هم یک ماه که بعد متولد می شود در ماه های خوبی متولد می شوند. تولدش مبارک

سلام، خیلی خیلی ممنونم، من عاشق نماز و روزه ام استم، و امسال ازینکه نمیتونم بګیرم واقعا ناراحتم خداوند خودش میدونه، انشاالله توفیق و سلامتی نصیب کند که جبران کنم. حسنای عزیزمم تقریبا به سلامتی و خیر ۲ ماه بعد تولد میشود و محتاج دعاهای تمام دوستانم استم. سلامت باشید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.