زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

۲۴ خرداد روز مادر مبارک

مادر! درستایش دنیای پرمهرت ، ترانه ای از اخلاص خواهم سرود وگلدسته ای از مهر بر گردنت خواهم آویخت.

شکوه عشق را در زمزمه های مادرانه ات می یابم وانگیزه خلقت را از قلب پرمهرت می خوانم.

مادر، بوسه بر دستان خسته تو جانم را زنده می کند و دیدار تو عشق را در دلم به ارمغان می آورد.

ایمانم از دعای توست وخدایم را از زبان تو شناخته ام ، عبادت را تو به من آموخته ای ، مادر! ای الهه مهر.

تو گلی خوشبو از بهشت خدایی که گلخانه دلم از عطرتو سرشار است ، از تبار فاطمه ای وگویی وجود تو را با مهر فاطمه سرشته اند پس همیشه دعایم کن چراکه دعایت سرمایه فردای من است.

مادرم ! به پاس آنچه به من داده ای ، به ستایش محبتهای بی اندازه ات ، و به وسعت همه خوبیهایت دوستت دارم

 مهربان زندگی من، مادرم و مادر مهربان همسرم که کمتر از مادر برایم نیست روزتان مبارک الهی سالهای سال بالای سر من و خانواده ام زنده و سلامت باشید.

روز مادر همچنان به تمام مادران عزیز و فداکار مبارک

نظرات 8 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 7 تیر 1395 ساعت 22:11

سلام خیلی اتفاقی با وبلاگ شما آشنا شدم در حال خوندن تعجب کردم که چطور بچه های شما هنوز مدرسه میرن بعد که آرشیو خوندم متوجه شدم که شما از عزیزان افغانی هستید و چیزی که واقعا برای من جالب بود اینکه چقدر زندگی شما شبیه زندگی اغلب ما ایرانیهاست آخه من هیچ شناختی از زندگی در افغانستان نداشتم یعنی راستشو بخواین فکر نمیکردم زندگی به این شکل اونجا جریان داشته باشه بسیار جالب بود برام یه خواهش داشتم میشه واسمون عکسم بزارین منتظر نوشته های زیبا تون هستم

سلام سارای عزیزم، خیلی ممنونم که به وبلاګ من سر زدی و نظر ګذاشتی، بله عزیزم من افغانی هستم و در کابل زنده ګی میکنم و همینطور که میګین زنده ګی اینجا هم تقریبا مثل اغلب ایرانی ها است البته با بعضی تفاوت ها، حتما عزیزم براتون عکس میذارم. شما وبلاګ داری اګه دارین آدرس بدین بهتون سر بزنم.

نیوشا شنبه 5 تیر 1395 ساعت 11:13 http://alwaysmoments.blogsky.com

سلام عزیزم..
تو نظرات یه جا نوشتی مهناز عزیزم!
اسم من نیوشاست! مهناز؟!!!!!

لطفا تو وبلاگ خودم جواب بده ممنونم

تو وبلاګت جواب دادم عزیزم.

آوا چهارشنبه 2 تیر 1395 ساعت 10:58 http://ava_life.blogsky.com

رویداد تاریخیش چیه که روز مادر اعلام کردن؟
مثلا برای ما روز تولد حضرت فاطمه (س) روز مادره...
تبریک هم به شما هم مادرتون هم گل دخترتون که مادر آینده س

سلام عزیزم خیلی ممنونم، رویداد تاریخی خاصی نداره مثل ایران که روز تولد حضرت فاطمه زهرا است فقط یک روز روز خاص برای روز مادر که همین ۲۴ خرداد است تعیین کردند چون در کشورهای مختلف در روزهای مختلف است در افغانستان هم ۲۴ خرداد است.

زن زیبا یکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت 14:27 http://zaneziba.persianblog.ir

مادر

مهناز جمعه 28 خرداد 1395 ساعت 14:54 http://www.1zan-moteahel.blogsky.com

سلام عزیزم
روزت مبارک
امیدوارم همیشه شاد و سلامت و خوشبخت کنار خانواده عزیزت باشی.
خدا مادر عزیزتم برات حفظ کنه

ممنونم عزیزم، شما هم انشاالله همیشه کنار ګل پسر و همسرت شاد و سلامت باشی.

آبگینه چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت 13:35 http://abginehman.blogfa.com

روزت مبارک
خدا گل دخترت رو حفظ کنه و به سلامتی بدنیا بیاد

ممنونم عزیزم، شما هم همیشه شاد و سلامت باشی. با اجازه لینکت کردم

نیسا سه‌شنبه 25 خرداد 1395 ساعت 11:30 http://nisa.blogsky.com

بیضاجان روز خودت هم مبارک مادر نمونه، مادر مهربان، مادر زحمتکش. ان شاالله همیشه شاد و خرم باشی.

ممنونم عزیز دلم، امیدوارم حالت بهتر شده باشه

علی اسفندیاری دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 22:52 http://eshqh.blogsky.com/

سلام ..... روز جهانی مادر فک کنم باشد، اونجا ... مجددا بر مادران و شما مادر نمونه و مهربان مبارک
داشتم فک می کردم که دوباره روز مادر شد؟ آخه اینجا روز میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ، روز مادر است، که بر اساس سال قمری بود و گذشت.
به هر حال متن زیبا و روان داری، بازهم شاعرانه بنویس ای زیبا نویس

سلام، بله ۲۴ خرداد در افغانستان روز مادر است که همه همین روز را تجلیل میکنند، خیلی ممنونم. شاد و سلامت باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.