زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

بیماری پدر همسر

سلام عزیزان دلم امیدوارم حال همه تون خوب باشه و روزهای سرد آخرین ماه پاییزی رو با دلهای ګرم و سلامتی بګذرونید.

من حالا تو شرایطی استم که قطعا از روزانه نویسی خارج شدم و واقعا نمیتونم روزمره هامو درج کنم ولی خیلی تلاش میکنم تا کماکان خاطرات و چالش های زنده ګی مو ثبت کنم.

کیومرث عزیزم دیروز امتحانات آخر کلاس اولش رو تمام کرد، ماشاالله خیلی خیلی تغیرات تو درسها و حتی اخلاق خودش میبینم الهی همیشه سلامت، شاد، موفق و کامګار باشه اصلا باورم نمیشه که ۶ و نیم سال به این سرعت برق و باد ګذشت و کیومرث عزیزم که یکسال زودتر مدرسه رفت حالا کلاس اولش تموم شده، سه و ماه و خورده ای تعطیلی داره که نظر به شرایط امنیتی که روز بروز داره بد و بدتر میشه نمیتونم براش تصمیمی بګیرم که کلاسی یا جای دیګه بره فعلا در نظر دارم که خونه باشه ولی قطعی نشده انشاالله هرچی خیره بیش بیاد.

کیارش نازنینم مثل همیشه شلوغ میکنه و از دنیای کودکیش داره لذت میبره. حسنای نازم دو روز دیګه چهار ماهش کامل میشه و میره تو ۵ ماهګی لپ لپیه مامان خیلی طناز خانمه ماشاالله. الهی امانت های که برام دادی خودت حافظ و نګهدارشان باش. آمین

من دارم به ترتیب از همه میګم الان دیګه باید از همسر بګم که خیلی خیلی دلتنګی میکنه و اصلا اصلا راضی نیست حتی از حرفهاش بوی اومدن میاد یعنی اګه من بګم دیګه با سر کانادا رو ول میکنه و میاد دوباره کابل ولی من همچنان به آینده امیدوارم و میدونم که خداوند آنقدر بنده هاش رو دوست که بهترین ها رو براش رقم میزنه اګه بنده هاش یه کم عاقلانه تر رفتار کنن، عزیزانم ۲۰ رړز دیګه محکمش برګذار میشه باز هم التماس دعا از همتون دارم. الهی هر آنچه خیر است نصیب ما بګردان.

از پدرعزیز و مهربان همسرم بګم که حالش خوب نیست پدر شوهرم سالها با بیماری قند مبارزه کرد حالا به کلیه هاش آسیب رسونده و تقریبا دوکتورا نا امیدن ولی امید ما بخدا است، همسر عزیزم خیلی نګران پدرش است واقعا درکش میکنم خیلی سخته که دور باشی و یکی از عزیزترینهات تو تخت بیمارستان در شرایط خیلی سخت بسر ببره و چیزی از دستت بر نیاد، برای ویزا اقدام کردیم شاید امروز اجرا بشه و فردا برن پاکستان بازهم الهی خیر باشد. عزیزانم به شما هم میسپارم که برای پدر همسفر زنده ګیم دعا کنید.

یکی از موضوعات که باید بنویسم و درج بشه نامزدی برادر کوچیک همسرمه که در پستهای قبلی از مراسم خاستګاریش نوشته بودم، حدودا چند روز بعد رفتن همسر با دختر عموش نامزد شد و تمام مراسمشون برای بعد محرم و اربعین موند ولی بخاطر بیماری پدر جون همه چی به تعویق افتاد، نامزد برادر شوهر یا جاری من دختر زیبا، طناز که بعد تموم شدن مدرسش ۲ سال دیګه تحصیلات متوسط کرده و فعلا خونه بسر میبره.

راجع به خودم که خدا رو شکر خوبم ولی بیماری معده منو اذیت میکنه باز هم آزمایشات باز هم دوز هلیکوباکتر پیلوری و باز هم پرهیز غذاهای خوشمزه ولی بهر حال خدا رو شاکرم به تمام داشته ها و نداشته هایم.

عزیزانم یادتون نره که همیشه منو دعا کنید و بدونید که همیشه دوستتون دارم. ایشاالله که اینبار زودتر بنویسم.

یاحق

نظرات 3 + ارسال نظر
نیسا یکشنبه 14 آذر 1395 ساعت 17:28 http://nisa.blogsky.com/

بیضاجون من همیشه فکرت هستم ، دلم شورت را می زنه ، کوچکترین خبری از افغانستان می شنوم تمام وجودم می ریزه بهم. ان شاالله کارتون درست بشه و به زودی برین کانادا.
از صمیم قلبم برای پدرهمسرت دعا می کنم. خدا خیلی مهربونه ان شاالله شفایش میده. نامزدی برادرهمسرت هم مبارک. ان شاالله خوشبخت بشن.
بچه های گلت را از طرف من ببوس. مخصوصا لپ لپی عسل را.

خیلی ممنون نیسای مهربون و خوش قلبم، واقعا در شرایط امنیتی خیلی بدی بسر میبریم، ولی پناه ما به خداوند است که حافظ و نګهدار مان باشد. پدر شوهر به دعای همه شما عزیزان خیلی بهتره الحمدالله، لپ لپی که خیلی خیلی طناز تر شده ماشاالله. همیشه شاد و سلامت باشی عزیزم

نبکا(پرواز) چهارشنبه 10 آذر 1395 ساعت 20:45 http://www.shahr-ashoob.blogsky.com

سلام.خدا گل پسرا و دخمل ناز رو حفظ کنه.ان شالله در امنیت کامل و سلامتی روح و جان بزرگ و عاقبت بخیر بشن.از اینکه گفتین اوضاع امنیت بدتر شده خیلی غصه خوردم.برای مهاجرت هم آرزو دارم بهترین. و انچه خیره براتون پیش بیاد.خدا پدر همسر رو شفا بده.همسر حتما روزای سختی دارن دوری از عزیزانش که شمایین و بیماری پدر.الهی که ماه نوپر از خبرهای خوش باشه.

خیلی خیلی ممنونم نبکا عزیز دلم ایشاالله شما هم همیشه شاد و سلامت باشی.

mahee دوشنبه 8 آذر 1395 ساعت 16:31

چه جامع و کامل گفتی.خدا بچه هاتو حفظ کنه..گل دخترو بچلونش..
انشالا کار همسرت زودتر درست بشه.
خدا پدرشو شفا بده..سخته نباشی و عزیزت مریض باشه

خیلی ممنونم عزیزم، تو هم با بره ناقلا و همسرت همیشه شاد و سلامت باشی عزیزم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.