زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

الهی شکرت

عزیزانم سلام و صد سلام، من خوبم یعنی با تمام وجود خسته و روان افسرده ام واقعا خوبم من مچکر خدای مهربونم استم، من شرمندش هستم، واقعا از خدایم خجالت میکشم، آیا من لیاقت این همه مهربونی هستم؟ در پهلوی تمام لطف های بیکرانش یکی دیګر از خواهش های مرا قبول کرد و همسر با پاسخ مثبت محکمه اش را دیشب سپری کرد، این اشک شوق است عزیزانم. انشاالله با جزییات مینویسم.


خدای خوبم (مخاطبم خدا هست)

خدای خوب و مهربونم تو چقدر بخشنده و بزرګی من در بدترین اوضاع کشورم در بدترین وقت که انسانها در بیشتر کشورها بسر میبرن، مردم کشته میشن، مییمرن، ګشنه هستن، آب ندارن، مسکن ندارن، مریض استن، و هزار و هزار های دیګر من ګستاخ از تو خواستم که همسرم در کشور کانادا قبولی بګیره، و تو اجابت کردی پس من چقدر کوچک و خودخواهم و تو چقدر بزرګ و بخشنده، خدای خوبم، خدای مهربانم باز هم هر آنچه خیر است پیش کن. خدای خوبم خیلی خیلی سپاسګذارم.

الهی شکرت

یا الله


نظرات 7 + ارسال نظر
نبکا یکشنبه 15 اسفند 1395 ساعت 18:29

خدا رو شکر.چقدر خوشحالم شادی تونو میبینم.خیلی خوشحالم که بعد از اون همه انتظار و دلنگرانی شاد میبینمتون.شادیتون مستدام باشه

خیلی ممنونم نبکای عزیزم شما هم الهی همیشه شاد باشیدږ

سرن یکشنبه 15 اسفند 1395 ساعت 02:29

خدا رو شکر! هزاران بار شکر! هزاران هزار بار شکر!
خیلی خوشحال شدم، ایشالا که‌ به زودی و به سرعت به همسر بپیوندید!
روزهای خوب و عالی در راهند!

ممنونم سرن عزیزم، امیدوارم عزیزم، شما هم با خانواده همیشه شاد و سلامت باشید.

کتی شنبه 14 اسفند 1395 ساعت 13:24

خداراشکر. ....خوشحال شدم که اینهمه صبوری نتیجه بخش بود. ...پایان شب سیه سپید است

ممنونم عزیزم، ایشاالله که صبح سفید نزدیک باشه.

توت شنبه 14 اسفند 1395 ساعت 12:41 http://pasazvesal.blogsky.com

یکم بی خبرم از زندگی دوستان وبلاگی
اما اونطور که از خوندن چند تا پستتون و این آخری متوجه شدم این خیلی اتفاق خوبی بوده براتون. خوشحال شدم (: تبریک میگم عزیزم

سلام توت عزیزم من همیشه به شما سر میزنم و میدونم که مشغله پسر کوچولو زیاد بود. خیلی ممنونم عزیزم شما هم همیشه شاد و سلامت باشی با قهرمان کوچولو.

mahee جمعه 13 اسفند 1395 ساعت 02:31

وااااای...نهههههه...بیضاااااا...خداروشکر..خداروشکر..چقد خوشحالم براتون..نوش جونتون این شادی...نمیدونی چقد خوشحال شدم با این خبر..کاش بودم و بغلت میکردم.

ممنونم ماهی عزیزم واقعا کاش بودی که بغلت میکردم. دوستت دارم مهربونم

صحرا پنج‌شنبه 12 اسفند 1395 ساعت 15:33

تبریک میگم بیضا جان. الهی همیشه به شادی و دل خوش

ممنون عزیز دلم شما همچنین

بهـــــار پنج‌شنبه 12 اسفند 1395 ساعت 12:40 http://angel92.tk

روزتون پر از رنگهاى قشنگ پر از خبرهاى خوب سرشار از انرژى مثبت یه عالمه لبخند خیلی افتخار میدید پیش من هم بیاین
9865

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.