زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

سالروز زمینی شدنت مبارک پسر عزیزم

کیومرث عزیزتر از جانم 7 سال پیش در چنین روزی پا به این دنیا گذاشتی و دنیای مارا متحول کردی،

ای بهتر از جانم این که با دنیای ما چه ها کردی کلمه ها از بیان آن عاجزاند فقط میتوانم بگویم که وجود تو باعث شد که امروز ما باشیم...

تو بهانه ای شدی برای ادامه دادن...

تو ای زیباترین اتفاق زندگیم...

تو برای همه ما(من،پدرت، و فامیل های ما) بسیار خاص و ناب استی خلاصه بگویم تو تکرار نشدنی ترین برای ما استی پس از خداوند برایت عمر نوح میخواهم چون تنها خودت تکرار خودت استی عزیز و دردانه من...

تولدت مبارک دوستت دارم کیومرث عزیزم

نظرات 10 + ارسال نظر
نبکا شنبه 13 خرداد 1396 ساعت 00:42 http://www.shahr-ashoob.blogsky.com

بیضا جان شما خوبین؟
خیلی برای کابل غصه خوردم

خوب استیم عزیزم التماس دعا برای تمام کشورم

nisa پنج‌شنبه 11 خرداد 1396 ساعت 19:13

سلام بیضاجون با حمله انتحاری جدید که شنیدم خیلی نگرانتم بهم از خودت خبر بده

خوب استی مهربونم التماس دعا

Soo پنج‌شنبه 11 خرداد 1396 ساعت 11:56

سلام بیضا جان خبرهای نگران کننده ای از کابل شنیدم لطفا بیا و از سلامتی تون خبر بده

سلام عزیزم ما خوبیم تا حالا برای همه کشورم التماس دعا دارم.

nisa پنج‌شنبه 11 خرداد 1396 ساعت 10:42

سلام بیضاجون با حمله انتحاری جدید که شنیدم خیلی نگرانتم بهم از خودت خبر بده

سلام نیسای مهربونم ما تا حالا خوبیم برای همه کشورم دعا کنید.

پریسا یکشنبه 7 خرداد 1396 ساعت 08:58

ای جانم تولدش مبارک عزیزم.
بهترینها سهمش.
خوشبخت بشه الهی

ممنونم عزیز دلم

نیسا چهارشنبه 3 خرداد 1396 ساعت 14:41 http://nisa.blogsky.com/

تولد آقا پسر خوشگلمون مبارک باشه.
بیضاجون با این پشتکار و اعتمادبه نفسی که تو در زندگیت داشته و داری من مطمئن هستم یک آینده ی خوب در انتظار خودت و خانواده ات هست. خیلی خوشحالم که داری با تمام وجودت تلاش می کنی که اقامت را بگیری واقعا کار درستی می کنی از ته دلم برایت دعا می کنم. من گاهی از ترس اخبار افغانستان را گوش نمیدم چون مدام دلم برای تو و هموطنانت شور می زنه. خدا همه چیز را درست کنه.

ممنونم نیسای عزیز و مهربونم. البته خیلی به دعای شما عزیزان و مهربانانم محتاجم. الهی شما هم خیلی خیلی زود مثل گذشته سلامتی کامل تو بدست بیاری عزیز مهربونم.

مهناز چهارشنبه 3 خرداد 1396 ساعت 08:25 http://www.1zan-moteahel.blogsky.com

تولد پسر عزیزت رو تبریک میگم بیضا جون.امیدوارم سالهای طولانی،زیر سایه شما،سالم و شاد زندگی کنه.
پست قبلیتم خوندم .به نظرم کار درستی میکنی.همینطور سرسخت روی حرفت بمون تا قضیه ویزا و اقامت شمام درست بشه.مسلما اونجا میتونید خیلی بهتر زندگی کنید.به هرحال اول باید برید چندماه تا یکسال زندگی کنید،بعد تصمیمتون رو برای موندن یا نموندن بگیرید.
امیدوارم همه چی همونجوری که دوست داری پیش بره.

خیلی ممنونم مهناز جونم انشاالله ساشا و نی نی جون هم با شما و همسر سالهای سال خوش و خوشبخت زنده گی کنید.
بله عزیزم انشاالله اگه خواست خدا بود من سر حرفم هستم و امیدوارم بتونم بعد اقامت بهترین تصمیم رو بگیرم>

mahee دوشنبه 1 خرداد 1396 ساعت 09:32

ای جانم..تولدش مبارک باشه..عاقبت بخیر بشه زیر سایه پدر و مادرش..نور چشماتون بشه

خیلی ممنونم ماهی جونم

الناز شنبه 30 اردیبهشت 1396 ساعت 09:31 http://bidadeeshgh.blogsky.com

آخییییی عزیزم
تولد گل پسرت مبارک
ایشالا تبریک عروسیش

خیلی ممنونم الناز عزیزم

نبکا جمعه 29 اردیبهشت 1396 ساعت 09:00 http://www.shahr-ashoob.blogsky.com

تولدش مبارک باشه .امیدوارم سلامت باشن و عاقبت بخیر بشن هر سه تا دسته گل.

خیلی ممنون نبکای عزیزم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.