زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

من خوبم اما وطنم خون میگرید...

عزیزانم سلام از همه تان خیلی خیلی ممنونم ازینکه بیادم هستید من و خانواده همه خوبیم .

یکبار دیگر در کابلم محشری برپا شد اوایل ساعات کاری روز چهارشنبه دهم خرداد صدا و لرزش و حشتناکی همگی ما را در اتاق مخصوص امنیتی کشاند بعضی شیشه ها شکست و بعد از ان از هر گوشه کابل زمینم خون جاری بود باز هم کودکانی یتیم شدند زنانی بیوه شدن و باز هم مادری به سوگ فرزند خود خون گریست هرچه از شدت و وحشت حادثه بگویم کم گفتم ازینکه در وطنم چی میگذرد ازینکه پدری صبح که از خانه طرف کار میرفت فرزندش را بوسید و این آخرین بوسه بود...

روز جمعه 12 خرداد تظاهرات و باز هم کشت و خون روز 13 خرداد یکبار دیگر در مراسم جنازه قربانی انتحاری و قربانی های دیگر...

خدایا نمیدانم چه بگویم که چه بروطنم میگذرد تو شاهدی ولی این چه مصلحتی است که سکوت کرده ای؟؟؟

مگر وعده نکردی که هر حاجت بنده ام را که وقت افطار میطلبد برآورده میسازم؟؟؟

مگر من و حد اقل از 30 میلیون 10 میلیون دگر از تو در وقت خواندن ربنا صلح و آرامش وطن مان را نخواستیم؟؟؟

الهی اگر بگویم شکرت آیا درحق هموطنانم بی انصافی نیست؟؟؟

الهی اگر نگویم شکرت آیا بنده بدی نخواهم بود؟

الهی به تو ّپناه میبرم...


نظرات 7 + ارسال نظر
سرن پنج‌شنبه 18 خرداد 1396 ساعت 02:12

بیضا جان اون روز که خبر کابل رو خوندم خیلی متاثر شدم، و امروز که تروریست ها اومدن وسط تهران، انگار تازه این ترس و وحشت از نا امنی رو درک کردم، و باز به یاد کابل مظلوم افتادم، به یاد افغانستان مظلوم!
هیچ مرهمی نمی تونه تسکین قلب های داغدار اون مردم باشه، شاید بهترین کار اتحاد و همبستگی و همدلی و آگاه سازی نسل بعدمونه برای صلح جهانی

سرن عزیزم واقعا متاثر کننده هست ما و شما همه منحیث انسان برای هیچ انسانی در کرده زمین درد و رنج را خواهان نیستیم حادثه تهران برای من شوکه کننده بود چون اصلا این توقع رو نداشتم الهی این اولین و آخرین حادثه باشه. واقعا از ته دلم نمیخام کشور همسایه ما ایران عزیز من که محل تولدمه روزهای رو که ماداریم تجربه میکنیم تجربه کنه. به امید صلح و آرامش برای تمام انسانها و کشورها.

مهناز چهارشنبه 17 خرداد 1396 ساعت 21:55 http://www.1zan-moteahel.blogsky.com

خیلی ناراحت کننده بود!خدا نابودشون کنه!
منم برای کشورت خیلی ناراحتم که اینطور مظلومانه از هر طرف مورد حمله قرار میگیره!
از ته دل آرزو میکنم که بالاخره آرامش و امنیت به کشورت و هموطنانت برگرده عزیزم.
سعی کنید کمتر برید بیرون و بچه ها بیشتر تو خونه بمونن تا خدای نکرده آسیبی نبینید.

بله مهناز عزیزم واقعا ناراحت کننده بود.
من دیروز از حادثه تهران خبرشدم و واقعا برام خیلی خیلی متاثر کننده بود کشور خودمون سالهاست که ناامنی موج میزنه توش ولی واقعا از ته دلم نمیخام هیچ انسانی در کرده کره زمین این حس های بد جنگ انتحار رو درک کنه. من همیشه از خداوند مخصوصا دراین ماه مبارک و در لحظات افطاری برای تمام انسانها صلح و آرامش میخام.

mahee چهارشنبه 17 خرداد 1396 ساعت 08:34

خدا میدونه چقد نگرانت بودم.
الهی شکر که همتون سالم هستین.
برای وطنت ارزوی روزهایی پر از ارامش و شادی و امنیت دارم.

خیلی ممنونم ماهی عزیزم الهی آمین انشاالله صلح امنیت در تمام کشورهای جنگ زنده برقرار بشه.

nisa سه‌شنبه 16 خرداد 1396 ساعت 12:21 http://nisa.blogsky.com/

بیضای عزیزم این اخبار تمام وجودم را می لرزونه نگران تو میشم نگران هموطنات و حالم خیلی خیلی بد میشه. منم نمی دونم چرا خدا سکوت کرده چرا؟
خواهش می کنم از خودت زود به زود خبر بزار ما مدام نگرانتیم. بچه های خوشگلت را ببوس.

نیسای مهربونم خیلی خیلی ممنونم واقعا اوضاع امنیتی خیلی خیلی خرابه وقتی بیرون میریم اومدن من دوباره خونه دست خداوند است. التماس دعا از همه شما عزیزانم دارم.

صحرا دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت 10:08

پناه بر خدا. بیضا جان مراقب خودت باش. باید دعا کنیم که خوش شانس باشیم در هنگام حادثه از آن جا عبور نکنیم

بله عزیزم واقعا. الهی حافظ همه باشد

Soo یکشنبه 14 خرداد 1396 ساعت 21:55

خدارو شکر که سالم هستید، و واقعا ناراحت متاسف شدم برای افراد مظلوم و کودکان بی پناه خدایا پس کی این دنیا میخواد آروم بگیر همه جا خبرهای بد و تروریستی

ممنونم عزیز دلم. بله عزیزم واقعا جای تاسف است.

ali یکشنبه 14 خرداد 1396 ساعت 09:54 http://www.jahan13.ir

سلام
وبت خیلی خوبه خوششحال میشم دوباره بیام تا حمایت کنم ازت و بروز باشی راستی همان طور که باید بدونی داشتن لینک در صفحاتی با پیج رنک بالا تاثیر بسیار زیادی در رتبه و سئوی شما در گوگل خواهد شد ، وب سایت من با تمامی وب سایت ها و وبلاگ ها با هر پیج رنک و رتبه ای ، تبادل لینک میکند ،، این سیستم کاملا اتوماتیک بوده و شما به راحتی و در کمترین زمان میتوانید با ما تبادل لینک داشته باشید و لینک تون رو ثبت و مشاهده کنید که با تبادل سه طرفه رتبه سایتت توی گوگل میره بالا این تبادل هم برای من خوبه هم تو امتحانشم مجانی !
این میتونه یه شانس خوب باشه!
منتظرتم...
www.jahan13.ir

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.