زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

پری کوچکم سالگرد تولدت مبارک


از همان روزی که پای تو به این دنیا رسید
غصه هایم یک به یک از قلب و جانم پر کشید
روز میلاد تو دنیا یک صدا خندیده بود
اسمان در مقدمت باران گل باریده بود

حسنای بهتر از جانم دیروز 11 مرداد سالگرد تولد تو بود عزیزکم، یکسال بسیار زود گذشت، ای دلیل زنده گی مرا ببخش که درین یکسال و دراوج نیاز تو به من، من نتوانستم اوقات زیاد را با تو سپری کنم، مرا ببخش که برایت عام و تام مادری نکردم، مرا ببخش که شاهد دیدن اولین هایت نبودم،مرا ببخش که وقتی که قلب کوچکت به هوای آغوش مادر میتپید من نبودم و از همه مهمتر مرا بخاطر وقتهای ببخش که بودم ولی نبودم...  مرا بخاطر تمام کمبودی هایم ببخش دلبندم، و جا دارد که از مادر مهربان و به جان برابرم که همیشه جای خالی مرا برایت پر کرده با تمام مشکلات که داشته سپاسگذاری کنم و دستانش را ببوسم.

خدارا بابت داشتن تو و همچنان برادرانت هزار هزار بار شکر میگویم، میدانی ای مرحمت آبشار من تو گل دخترکم استی و من همیشه خواهر نداشته ام را در مه روی تو میبینم، تو اجابت دعای سالهای سال من که از خداوند خواهر میخواستم وخدای مهربانم وظیفه خواهر مرا نیز برای تو داده است دلبندم یعنی تو اول خواهر،رفیق و همراز من استی بعد دخترم.

خواهرم،همرازم،رفیقم و دخترم تو باید همیشه قوی باشی و با شجاعت زنده گی کنی همیشه  از خداوند برایت عمر طویل صحت و سلامتی، موفقیت های فراوان میخواهم و به درگاه خداوند دعا میکنم تا این روز را 119 سال دیگر در زنده گیت توام با خوشی و سلامتی تکرار کند.

تولدت مبارک تک دختر زنده گیم.


یا حق



 

نظرات 4 + ارسال نظر
ندا چهارشنبه 18 مرداد 1396 ساعت 13:48 http://mydailyhappenings.blogsky.com/

چه زود یکسال شد
تولدش هزاران بار مبارک.
انشالله تولد صد سالگیش.
ببوسش از طرف من

بله عزیزم خیلی زود گذشت. ممنونم میبوسمش حتما

سرن سه‌شنبه 17 مرداد 1396 ساعت 19:07 http://serendarsokoot.blogsky.com/

تولد گل دخترت مبارک بیضای عزیز!
دخترت همیشه به مادری مثل شما افتخا می کنه در آینده!
الهی همیشه شادو سلامت، زیر سایه ی پدر و مادرش باشه! و دنیا براش خیر و خوشی بخواد!

ممنونم سرن عزیزم، الهی آمین، انشاالله تو هم با خانوادت همیشه شاد و سلامت باشی عزیزکم.

نبکا شنبه 14 مرداد 1396 ساعت 20:15 http://www.shahr-ashoob.blogsky.com

عزییزم تولدش مبارک باشه الهی
بیضا جان شما خیلی مادر مهربون و با احساسی هستین
ان شالله همیشه جمعتون جمع باشه و تنتون سالم باشه
پری زیبای کوچک رو هم ببوسین

ممنونم نبکای عزیزم شما هم انشاالله همیشه شاد و سلامت باشین.

صحرا پنج‌شنبه 12 مرداد 1396 ساعت 19:27

تولد دختر کوچولوی نازنینت مبارک باشه بیضا جان. همیشه سلامت باشید مادر و دختر

ممنونم صحرای عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.