زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

یا الهی به تو پناه میبرم

عزیزانم پست های من از درج خاطرات تمام شده همیشه یادم میرود وقتی خوشحالم خوشی هایم را درج کنم اینجا فقط دردهای دل من درج میشود واقعا معذورم.

امروز بازهم دل من گرفته است امروز از هیچ کس گله  وشکوه ندارم امروز فقط و فقط دل من گرفته و تنها میخواهم اشک بریزم، امروز شانه یی میخواهم تا سر گذاشته و بگریم یا کسی را میخواهم که باهاش تماس بگیرم و از دلتنگی هایم بگویم ولی ظاهرا هیچ کسی نیست تا من باهاش راحت باشم...

امروز من روزه نذری گرفتم نماز حاجت خواندم سوره یاسین خواندم و دعای توسل، امروز من آرامش میخواهم...

خدایا به تو پناه میبرم...

یا الله

نظرات 2 + ارسال نظر
nisa چهارشنبه 22 شهریور 1396 ساعت 16:31 http://nisa.blogsky.com/

کاش کنار بودم عزیزدلم. قربون دلت برم که گرفته.

کاش عزیزم، خیلی ممنونم نیسای مهربونم

صحرا دوشنبه 20 شهریور 1396 ساعت 14:00

بیضا جان کاش بودم و فقط در آغوشت می گرفتم. تو دختر قوی هستی و آدمهای قوی گاهی بیشتر از هر کسی به شانه ای برای سر گذاشتن احتیاج پیدا می کنند. عزیزم توکل کن به خدا. روزهای سخت هم می روند

صحرای عزیزم واقعا کاش بودی که در آغوشم میگرفتی، خیلی ممنونم صحرا جون همین قوی بودن است که بیش از حد مسوولیت به دوش من است و من باید تنها این مشکلات و دردها رو به دوش بکشم چون همه معتقدند که من دختر قوی استم ولی واقعا بعضی وقتها کم میارم.
بله عزیزم توکل همه ما بخدا انشاالله که این روزها بخوبی و خیر سپری بشه.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.