زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

تولد هسر مبارک

دوستان عزیزم سلام، امیدوارم حالتون خوب باشه به بهانه تولد همسر خواستم چند سطر بنویسم. دیروز 26 مهر تولد همسر بود براش پیام دادم تبریکی دادم کیک آوردم خونه و گل پسر ها کیک را از طرف باباشون قطع کردن عکس و فیلم گرفتم و براش فرستادم .

زنده گی میگذره خدا رو بهر حالش شکر. شاد و سلامت باشید عزیزانم وعده نمیکنم ولی اگر حوصله داشتم یکم بزودی از روزمره ها مینویسم.

شاد باشید.

یا حق


نظرات 2 + ارسال نظر
صحرا یکشنبه 30 مهر 1396 ساعت 17:32

چه ایده ی قشنگی. تولدش مبارک
بیشتر برامون بنویس بیضا جان. راستی مراقب خودت باش این روزها کابل بدجوری خطرناک شده...

ممنونم صحرای عزیزم چون یکجا که بودیم همیشه همسر تولد منو منم تولد همسر رو تجلیل میکردیم نخاستم درنبودش تجلیل نکنم.
بله واقعا عزیزم خیلی خیلی اوضاع خطرناکه برامون دعا کنید عزیزم.

ندا شنبه 29 مهر 1396 ساعت 11:18 http://mydailyhappenings.blogsky.com/

تولدشون مبارک همراه با بهترین آرزوها.
کار خوبی کردی از راه دور براش تولد گرفتی. من بودم به ذهنم نمیرسید.

ممنونم ندای مهربونم سال گذشته تازه یکماه میشد رفته بود کانادا براش کیک گرفتم رفتم خونه مادر شوهر باهاشون یکجا تجلیل کردیم ولی امسال با خانواده خودم و بچه های گل تجلیل کردیم و براش فیلم و عکس فرستادیم واقعا خوشحال شده بود.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.