زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

از هرجا و هر رنگ

دوستان عزیز و مهربانم سلام امیدوارم خوب و سر حال باشید و هوای سرد زمستون رو با دلهای گرم سپری کنید.

عزیزانم من به مرحمت الهی خوبم و روزهای نه چندان خوب رو سپری میکنم چون خیلی شدیدا مریضی استرس رو تجربه میکنم، در سفر هند یک هفته اش من در وورکشاپ کاری بودم و چون در یکی از بهترین هتل های دهلی بودیم خیلی برای بچه ها خوب خوش گذشت چون تمام امکانات تفریحی رو داشت هفته دوم که شروع شد وورکشاپ من تموم شد باید ازون هتل میرفتیم و رفتیم یک آپارتمان 3 خوابه رو برای یک هفته دیگه گرفتیم و نیز آزمایشات همگی مان را در یکی از بیمارستان ها شروع کردیم بچه ها خدارو شکر و به مرحمت الهی خوب بودن همه چی نرمال بود فقط کیومرث یک کم فقدان ویتامین دی داشت که براش دارو تجویز کردن، مامان هم کلسترول خون فشار خون و چربی خون داشت که براش دارو دادن و خودم طبق معمول مکروب اچ پایلوری داشتم که دارو تجویز کردن و در الترواسوند من یک کتله 7 ملی در کلیه چپ من بود که خیلی مارو ناراحت کرد دوکتور مارو به بخش یورولوژی معرفی کرد که باید تشخیص کنه البته آزمایش سی تی اسکن هم دادن که انجام دادم و با تمام آزمایشات دیگه پیش یورولوجست رفتیم که دوکتور تشخیص داد که یک  بافت  چربی است که اصلا قابل نگرانی نیست و 90% با دارو خوب بشه که واسه 6 ماه برام دارو داد و مرخص کرد البته اونجا یکم آروم گرفتم ولی وقتی کابل اومدیم خیلی راجع به این تومور سرچ کردم که البته نتبجه جستجو هم یک تومور خوش خیم بود که اصلا ضرری نداره مخصوصا حالا که کوچیکه ولی من خیلی خیلی غصه خوردم و نتیجش شد که بیماری استرس 5 سال پیش من دوباره برگرده واقعا روزهای بدی رو سپری کردم و هنوز هم که هنوزه کامل درمان نشدم و تحت استرسم خیلی راجع به کلیه ام فکر میکنم که برام مشکلات زیاد بودجود نیاره واقعا نمیدون چرا اینقد ضعیف شدم و ازون بیضای شجاع در این روزها خبری نیست اگرچه نسبت به چند روز پیش خدارو شکر بهترم اینجا هم پیش دوکتور اعصاب هم کلیه رفتم همه همون تشخیص هند رو کردن و گفتن اصلا خطر ساز نیست ولی من خیلی غصه میخورم مامان و بابا خیلی خیلی ناراحت اند که من حرف متخصصین رو گوش نمیدم  و حرف ذهن مریضم رو گوش میدم.

بهر صورت باز هم خدارو شاکرم و از شما عزیزانم طلب دعا میکنم خیلی خیلی زیاد.

الهی هیچ تن و روح و روانی مریض نباشه و همگی شاد و سلامت باشید.

الهی شکرت.

یا الله.


نظرات 5 + ارسال نظر
سرن یکشنبه 1 بهمن 1396 ساعت 03:06 http://serendarsokoot.blogsky.com/

سلام بیضا جانم! همیشه به گردش! عزیزم وقتی دکتر می گه چیزی نیست و خودتم بررسی کردی و به حرف دکترها رسیدی ولش کن و بچسب به زندگی! این روزهای حسنا دیگه تکرار نمیشن ها!(البته خودت بهتر به این مسائل واقفی ) انرزی مثبت بفرست برای خودت! تو هیچیت نیست و نخواهد بود!
دنیا هنوز خیلی از قشنگی هاش رو قراره نشونمون بده عزیزم

ممنونم سرن عزیزم واقعا درست میگی عزیزم.

من پنج‌شنبه 14 دی 1396 ساعت 23:38

سلام تازه اینجا رو دیدم .روزانه ده عدد بادام برای ویتامین دی بدن رو تامین می کنه .
برای مشکل کلیه فواید سیاه دانه کوبیده شده و مخلوط با عسل رو سرچ کنید . سیاه دانه با عسل برای خیلی بیماریها خوبه

واقعا خیلی ممنونم که زحمت کشیدید. فقدان ویتامین دی حل شد و سیاه دانه کوبیده هم میخورم. بازهم خیلی ممنونم

نبکا پنج‌شنبه 14 دی 1396 ساعت 11:14

سلام بیضا جان
حالتو می فهمم.چون مشکلاتی که در این سالها داشتم باعث شده دچار ترس و وحشت از مریضی بشم.خیلی حال بدیه.سعی کن هر طور شده بهش غلبه کنی.یکم ارامش داشته باش.برای خودت جایزه های کوچکی که دوست داری بخر.به بچه ها نگاه کن که چقدر زود فراموش می کنن و هیچ چیز رو جدی نمی گیرن.
ان شالله همیشه سلامت باشی

سلام نبکای عزیزم. واقعا خیلی دچار ترس میشم و بله خیلی تلاش دارم که بهش غلبه کنم خداوند خودش به هممون کمک کنه عزیزم.

صحرا دوشنبه 4 دی 1396 ساعت 05:45

سلام بیضا جان. خوب وقتی دکترها گفتند مشکلی نیست و با دارو کاملا خوب می شود جوش زدنت برای چیست؟ دنیا رو برای خودت و دیگران تاریک نکن. پر از عشق و زندگی باش

سلام صحرای عزیزم، بله عزیزم خیلی جوش زدم واقعا میدونم خیلی به همه سخت گذشت انشاالله که آخرش خیر باشه ممنونم عزیزم دلم.

سمیه یکشنبه 3 دی 1396 ساعت 19:56 http://lucydays.blogsky.com

سلام بیضا عزیزم
فدات بشم اصلا نگران نباش حتما خیلی زود خوب میشی
به خودت انرژی مثبت بده چون دکتر هم گفته که چیزی نیست و حل میشه پس نگران نباش گلم
بازم از خودت بهمون خبر بده البته خبرای خوش
منتظرت هستم

سلام سمیه عزیزم ممنونم عزیزم شما هم برام دعا کنید عزیزم چون خیلی محتاج دعا هستم میبوسمت.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.