زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

سلام عزیزانم

عزیزان دلم سلام

امیدوارم همتون خوب و سر حال باشید من و بچه ها شکر خدا خوب هستیم ولی هنوز هم با افسرده گی لعنتی دست و گریبان هستم. زنده گی میگذره اداره میرم و میام شوهر همچنان در مسافرت بسر میبره و کارهای ویزای ما هم هنوز معلوم نیست. حسنای نازم یک و نیم سالش شده و خیلی خانوم و ناز شده ماشاالله خیلی خیلی زیاد شیرین زبونی میکنه و همه رو با کارهای شیرینش عاشق خودش کرده خدارو شکر با نعمت های فراوانش. واقعا این چند وقت به هیچ کس سر نزدم ولی خواستم یک چیز مختصر از احوال خودم بنویسم. صحرای عزیزم بیام گذاشته بود و از انتحاری های اخیر سوال کرده بود ممنونم عزیزم شکر خدا ما خوبیم ولی در انتحاری که در مرکز فرهنگی تبیان بود یکی از فامیل های نزدیک ما شهید شد که خیلی غمگین شدیم که استاد ۴ دانشگاه بود و واقعا یک انسان واقعی بود و همچنان غمگین برای همه کسانی که کشته و زخمی شدند. بهر صورت عزیزانم همینه زنده گی در اینجا یعنتی افغانستان امیدوارم همگی در حفظ خداوند باشند.

الهی شکر

یا حق

نظرات 4 + ارسال نظر
سمیه یکشنبه 13 اسفند 1396 ساعت 11:58 http://lucydays

سلام بیضای مهربون و عزیزم
حالت چطوره؟
بهتری؟
بجه ها خوبن؟
از خودت خبر بده بهمون ، بنویس
دلم برات تنگ شده

سلام سمیه جون ممنونم عزیزم به لطف و کرم خداوند خوبم.

سرن شنبه 28 بهمن 1396 ساعت 04:02 http://serendarsokoot.blogsky.com/

بیضا دو سه هفته پیش کتاب "هزارخورشید تابان" از خالد حسینی رو خوندم! تمام وقتی که کتاب رو می خوندم جلوی چشمم بودی!
الهی که زودتر دوری تموم بشه عزیز دلم!
می دونی که خوب درکت می کنم!

ممنونم سرن عزیزم من این کتابو نخوندم ولی ازینکه بیادم بودی خیلی ممنونم گلم. واقعا که همدیگرو خوب درک میکنیم.

صحرا جمعه 27 بهمن 1396 ساعت 19:30

این افسردگی احتمالا به خاطر دوری از همسر جان و وضعیت بلاتکلیفیه. انشاالله که به زودی یکجا میشید و همه احساسات بد پر میکشن. مراقب خودت و فرزندان گلت باش

ممنونم صحرای گلم انشاالله که همه همیشه شاد و سلامت باشیم

نبکا سه‌شنبه 24 بهمن 1396 ساعت 19:27

سلام بیضا جان
خدا دختر ناز و شیرینت و دو تا پسرهای گلت رو برات حفظ کنه.
من خبر از انتحاری های جدید نداشتم.امیدوارم افغانستان روی آرامش و امنیت ببینه.

ممنوننم نبکای عزیزم الهی آمین گلم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.