زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

فوت همسر خواهر شوهر

دوستان عزیزم سلام امیدوارم حالتون خوب باشه و زنده گی رو بخوبی و خوشی بگذرونید.

من همرا با خانواده خدا رو شکر خوبم ولی همسر خواهر شوهر که زخمی شده بود در ۲۲ فروردین فوت کرد روحش شاد و یادش گرامی باد.

واقعا خواهر شوهر و بچه هاش روزهای بدی رو میگذرونن ما هم کم و بیش باهاشون درگیر استیم و واقعا ناراحت شدیم باز هم کم و بیش سترس من اوت کرده و منو درگیر کرده. بعد از بعضی از مراسم ها خواهر شوهر اساس کشی کرد و اومد طبقه چهارم خونه ما البته به بیشنها د خود ما.

من اداره میرم و میام بیشتر وقتها خونه مادر شوهر هستیم و گاه گاه خونه خودما میاییم که به مامان بابا و خواهر شوهر سر بزنیم.

بچه ها خدارو شکر خوبن کیومرث عزیزم مدرسه میره و بعد از ظهر با درسها و فوتبال مشغوله کیارش و حسنای نازم هم خدارو شکر خوبن و در دنیای کودکی بسر میبرن. من خیلی زود زود به وبلاگ سر نمیزنم امروز بعد از خیلی دیر وقت سر زدم و خواستم یک چیز کوتاه بنویسم انشاالله که عزیزانم شاد و سلامت باشید.

خدارو شکر

یا الله

نظرات 3 + ارسال نظر
مهناز یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 ساعت 16:30

سلام اولین بار بود که وبلاگ تون را می‌خوندم خیلی جالب بود.

ممنونم مهناز جونم

ندا چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 ساعت 09:20 http://mydailyhappenings.blogsky.com/

سلام بیضای دوست داشتنی
نگرانت بودم، توی پست قبلی امکان ثبت نظر نبود.
خوشحال شدم نوشتی.
تسلیت میگم عزیزم. روحش شاد باشه و خدا به خانواده اش صبر بده.
هربار توی اخبار از افغانستان میگن یادت میفتم. خیلی مواظب خودت باش عزیزم

خیلی ممنونم ندای عزیزم بله واقعا اوضاع امنیتی خیلی وخیمه خداوند حافظ مان باشد. الهی تو هم شاد و سلامت باشی

صحرا یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 ساعت 17:58 http://sahra95.blogsky.com

تسلیت میگم بیضا جان. خدا می داند که چه بر آن زن و بچه هایش می گذرد. خدا صبرشان بدهد. کاش در آن سرزمین افغان و ناله معجزه ای رخ دهد.
بیضا جان مراقب خودت و بچه ها باش

ممنونم صحرا جونم بله واقعا خیلی برای زن و بچه هاش سخته عزیزم. خیلی تلاش میکنم که مراقب باشم خداوند حافظ همه مان باشد عزیزم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.