زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

زنده ګی من

لحظات تلخ و شیرین زنده ګی من

مسافرت کیومرث عزیزم

سلام عزیزانم

دیروز ۱۱ تیر بابا مامان و کیومرث عزیزم عازم ایران شدن وساعت ۱۰ صبح مع الخیر به مشهد مقدس رسیدند برادر سومی چون اجازه نداشت افغانستان بیاد ویزای ایران رو گرفت و امشب به سلامتی مشهد میرسه یعنی مامان و بابا و کیومرث عزیزم یکروز قبل از داداش رفتن من خیلی تلاش کردم برم ولی بنا به دلایلی نتونستم انشاالله که به داداش مامان بابا و کیومرث عزیزم خوش بگذره. من عاشق ایرانم مشهد زادگاه منه و هیچ وقت نمیتونم عشق خاصی که به ایران دارمو از یاد ببرم دور از هر گونه تعصبات که ایجاد شده. زنده باد افغانستان ایران و به امید صلح و صمیمیت و برادری و برابری در سراسر کره زمین.


دوستتان دارم خدایا شکرت

یا الله


نظرات 4 + ارسال نظر
بهناز چهارشنبه 10 مرداد 1397 ساعت 14:44

سلام بیضا جان من وهمسرم تصمیم داریم پناهندگی مهاجرت کنیم به کانادا لطفا راهنماییم کن، همسرم تنها بره بهتره یا خانوادگی بریم ،چقدر طول میکشه تا اقامت بدهند وضع کار اونجا چطوره آیا برا پناهنده ها کمک هزینه میدهند چقدره؟اگه همسرم تنها بره چقدر طول میکشه کار من درست بشه.هر اطلاعتتی داری بهم بده ممنونم

بهناز جون ممنونم از پیامت اگه میتونی یک ایمل برام بذار که اطلاعاتی که دارم برات بفرستم

بهناز یکشنبه 7 مرداد 1397 ساعت 16:18

سلام بیضا جان چون همسرت رفته کانادا یک سری اطلاعات ازت میخواستم بگیرم من و همسرم هم میخواهیم پناهندگی بریم کانادا میخواستم اطلاعاتی در این مورد به من بدی اینکه همسرم تنها بره بهتره یا با هم بریم اونجا چقدر کارش طول میکشه تا بهش اقامت بدهند الان همسرت انجا کار پیدا کرده یا نه کمک هزینه چطورهست؟خواهش میکنم هرچه سریعتر بهم جواب بده آیا بهشون خونه می دهند هر اطلاعاتی که داری بهم بده ممنون میشم

بهناز جون ممنونم از پیامت اگه میتونی یک ایمل برام بذار که اطلاعاتی که دارم برات بفرستم

ندا چهارشنبه 13 تیر 1397 ساعت 09:44 http://mydailyhappenings.blogsky.com/

سلام بیضای دوست داشتنی
چه خوب که کیومرث بدون شما میره مسافرت. فکر میکنم اینجور بچه ها خیلی مستقل و فهمیده ن.
امیدوارم بهشون خوش بگذره.

سلام ندای عزیزم بله واقعا کیومرث خیلی مستقله ولی من واقعا ازین موضوع ناراحتم چون فکر میکنم بخاطر شغل و مشغولیت هام نتونستم زیاد باهاش باشم و او هم همینجوری غیر وابسته عادت کرده.

صحرا سه‌شنبه 12 تیر 1397 ساعت 18:02

سلام بیضا جان. چشممان روشن شد بعد مدتها پستی دیدیم از شما. حالت خوبه؟ روزگارت چطوره؟ انشالله که به خانواده ات در مشهد خوش بگذره. منم دلتنگ مشهد و خانواده ام.

سلام عزیز دلم بله عزیزم نمیتونستم زیاد بست بذارم ممنونم عزیزم ما شکر خداوند خوب هستم من هم امیدوارم که براشون خیلی خوش بگذره امیدوارم تو روزی بتونی بری مشهد و با خانواده عزیزت دیدار کنی.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.